Het kan helaas voorkomen dat u (als cliënt) of als ouder van een minderjarige cliënt een klacht heeft over uw logopedist of over de logopedische behandeling. Heeft u het gevoel dat u zich na verloop minder goed kunt vinden in de gekozen strategie en/of de werkwijze van de logopedist, dan stelt Sprekend Jezelf het zeer op prijs dat u dit bespreekbaar maakt. U mag uw klacht ook schriftelijk of per mail indienen. Uiteraard hoopt Sprekend Jezelf dat wij eerst samen tot een oplossing kunnen komen.
Als wij er samen niet uitkomen, dan kunt u zich altijd wenden tot de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. De klachten- en geschillenregeling Paramedici wordt uitgevoerd door het Klachtenloket Paramedici (KLP). Meer informatie over KLP leest u hier.
Sprekend Jezelf is ook lid van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie & Foniatrie (NVLF) en hiermee aangesloten bij deze klachtencommissie.
Heeft u vragen of wilt u uw kind aanmelden?
Dan kunt u hier het contactformulier invullen.
©Copyright Sprekend Jezelf 2024-2025. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.